Viitorul digital pentru sectoarele creative
Liber pofesioniștii
Care din următoarele platforme sunt bine-cunoscute pentru conținutul lor scurt?
Ce noi oportunități apar pentru freelanceri?
Ce este metaversul
Care dintre următoarele întrebări NU este adevărată despre Dall-e 2
Your score is
The average score is 50%
Restart quiz
Mentalitate digitală
COVID-19 a adus sectorului:
Nepotrivirea preț-competență este una dintre provocările cu care se confruntă li,ber profesioniștii, adevărat sau fals?
Care dintre următoarele NU este un software de management de proiect?
Instrumentele digitale nu vă pot ajuta să vă construiți un portofoliu, adevărat sau fals?
The average score is 58%
Instrumente și abilități
Instrumentele AI pot fi folosite pentru:
Căștile VR pot costa:
Cum se instruiesc de obicei freelancerii?
Abilitățile de programare sunt apreciate la artiștii de astăzi, adevărat sau fals?
Muzee
Ce public tind să intercationeze cel mai mult online cu fenomenul cultural?
(d): It’s complicated. While there’s evidence to suggest that there was greater uptake of culture online from groups (a) and (b) during the pandemic, in the training videos our RAMM colleagues reported that their digital audiences tended to map onto their physical audiences, who are often an older, well-educated demographic.
Cum pot muzeele să folosească instrumentele de tip analytics?
(d): all of the above! One of the advantages of digital marketing is that you can track how successful your campaigns are.
Ce segmente de public sunt mai puțin susceptibile de a fi atinse digital?
(b), (c) and (d). Those living in rural areas may not have a stable internet connection, and lower-income families are less likely to have appropriate devices. Elderly people may sometimes lack the skills and confidence to access culture online.
Cum și-au schimbat muzeele oferta digitală in urma pandemiei?
(b): they’ve maintained some online and hybrid events alongside in-person. This is likely to be how things look in the longer term: museums still need to attract physical footfall, but can use digital technologies to open themselves up to audiences who can’t physically access the museum, and can supplement their physical exhibitions through online platforms and resources.
The average score is 18%
Digitalizarea poate ajuta sectorul muzeelor:
Digitizarea se referă la procesul de:
Care dintre următoarele nu este un principiu călăuzitor al transformării digitale?
Ce opțiuni ar putea lua în considerare muzeele pentru monetizarea conținutului digital?
Care dintre următoarele sunt provocări potențiale pentru transformarea digitală?
The average score is 53%
Digitalizarea presupune
Digitalizarea poate fi utila la
Exemple de instrumente digitale utilizate pentru a îmbunătăți experiența vizitatorilor includ:
Realitatea augmentata...
Abilitățile cele mai lipsite în sectorul Galeriilor, Bibliotecilor, Arhivelor și Muzeelor (GLAM) sunt
The average score is 60%
Teatre
Nativ Digital înseamnă:
Ce strategie descrie o abordare de preț în care un produs/serviciu este vândut la un preț sub costul pieței?
Cum pot spectatorii să devină actori activi?
Care dintre următoarele sunt posibile efecte ale transformării digitale a teatrelor?
The average score is 75%
Care dintre aceste caracteristici sunt dispoziții de personalitate care sunt elemente spre a descrie o mentalitate digitală?
Canavas-ul digital ajută la…
Care dintre următoarele nu este una dintre barierele cheie pentru teatre în calea transformării digitale?
Care dintre următoarele sunt motivele pentru care fiecare teatru are nevoie de o strategie digitală?
Ce ar trebui să clarifice teatrele la începutul dezvoltării unei strategii pentru digitalizare?
Metavers-ul
Utilizarea instrumentelor și tehnologiei în sectorul artistic (teatru)
Ce implică realitatea augmentată?
Ce nu este inclus în dimensiunile competențelor digitale conform DIGICOMP?
The average score is 13%
Doriți mai multe informații?
Nu ezitați să ne contactați și vă vom oferi mai multe detalii